Supermassa tutustumassa Euroopan parhaisiin lisäravinnetehtaisiin

Marko ”Supermassa” Savolainen on tutustumassa Europaan parhaisiin lisäravinnetehtaisiin.  Videolla Supermassa kertoo yleisesti lisäravinteista ja samalla nähdään mitä kaikkea muuta työreissu piti sisällään. Myöhemmin näistä tehtaista valmistunee mahdollisesti Supermassan oma lisäravinnesarja.

http://supermassa.m-nation.fi/

Esittelyssä TFW Helsinki kuntosali

Picture

TFW Helsingin taustalla vaikuttavat valmentajat Johannes ”Hatsolo” Hattunen, Petri ”Jet Lili” Rasanen sekä vuoden 2013 postiivisimmaksi suomalaiseksi sekä vuoden innostajaksi palkittu rap-artisti, himoliikkuja ja motivaatiovalmentaja Elastinen aka Kimmo Laiho. TFW Helsinki on virallinen Training For Warriors Affiliate. Tavoitteenamme on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta.

http://www.tfwhelsinki.com/tfw-helsinki.html

Kuinka saan sponsoreita?

Moni aloittava fysiikkalajin edustaja (CBB, Fitness, bodaus, jne) pohtii alkutaipaleella kuinka saada sponsoreita?

Useasti yksilö luulee, että lajissa menestyminen on se tärkein.  Tottakait kilpailuissa pärjääminen on tärkeätä. Tässä artikkelissa keskitytään itsensä brändäämiseen ja sen kautta sponsoreiden hankintaan. Tämä artikkeli sopii myös PT-läisille,”Kuinka brändään itseni ja täten saan enemmän asiakkaita”.

1. Kun haluat lisäravinne tai vaatesponsorin. Sponsori haluaa AINA näkyvyyttä. Tätä näkyvyyttä tarjoaa esim.  aktiivinen bloggaaminen. Alan harrastajat haluavat tietää mitä Herra Bodylle kuuluu ja mitä se tekee nyt.

2. Kirjoita positiivisia juttuja blogiin. Osallistu blogi-keskusteluun. Ja täten aktivoit blogin seuraajat. Osallistu muiden blogien keskusteluihin ja linkitä omaa blogia.

3. Ota valokuvia. Tee myös vblogia (videoblogia). Etenkin Youtubiin laitetut videot tuovat näkyvyyttä ja täten kuuluisuutta.

4. Ole aktiivinen. Ota yhteyttä esim. lisäravinnevalmistajiin ja kysy rohkeesti yhteistyöstä. Moni verkkokauppias on aktiivinen ja osallistuu helposti ehdotuksiin, jos vastineeksi tulee näkyvyyttä.

5. Pyri olemaan oma itsesi.

6. Pohdi ennen aloittamista haluatko oikeasti olla esillä!

Vielä on hyvä muistaa. Suomessa tämän alan sponsorointi on hyvin pientä. Yleensä sponsorointi on ilmaisia tuotteita, mutta on tämäkin parempi kuin ei mitään. Ja on hyvä muistaa jokainen on ollut pieni joskus. Ja koskaan ei mitä kaikkea tulee vastaan. Laita itsesi likoon!

 

 

Uusi Ikiliikkujan lihaskunto- ja ravitsemusopas (Jan Sundell)

Sundell, Jan Ikiliikkujan lihaskunto- ja ravitsemusopas

Senioreiden ikioma lihaskunto- ja ravitsemusopas!

Ryhti kumarassa, voimat vähissä? Nyt on senioreiden vuoro! Ylilääkäri ja fitnessurheilija Jan Sundell on kirjoittanut senioreille ikioman lihaskunto- ja ravitsemusoppaan, jossa kerrotaan kansantajuisesti lihaskuntoharjoittelun ja ravitsemuksen perusteet.

Lihasten kunto vaikuttaa elämäämme suuresti: lihasvoimistasi riippuu liikkumiskykysi ja jopa elinikäsi. Oppaan avulla löydät tehokkaat harjoitteluohjelmat ja ravintoniksit kuntosi kohentamiseen. Runsaasti ja havainnollisesti kuvitettuja harjoitteluohjelmia on useita kuntotasojen mukaan. Kirja sisältää yksityiskohtaiset ohjeet terveelliseen ja täysipainoiseen ravitsemukseen. Lisäksi annetaan selkeät neuvot ikäihmisille hyödyllisistä ravintolisistä.

”Kattava, helppotajuinen ja taatusti hyödyllinen kirja!” Eija Aatela, Oma aika

”Terveyskirjojen konkarilukijakin löysi kirjasta paljon uutta tietoa ja uusia harjoitteita. (–) Kirjassa oli positiivista myös lääkärin omat kannanotot vitamiinien ja ravintolisien määristä ja käytöstä. Tällaisia asiantuntijan ohjeita tarvitaan alan villiintyneessä tietotulvassa. Lihasharjoitteluun annetaan helpot ohjeet niiden opastuksella ensikertalainenkin pärjää salilla itsenäisesti. Erityiskiitokset myös kotijumppaohjeista.Lukijapalaute, L.P.

”Kirja on hyvin ajateltu ja harvinaisen hyvin kirjoitettu innostava opas, jossa tuoreimman tutkimuksen mukainen tietous ikäihmisen hyvinvoinnin perusasioista on paketoitu helposti käytettävään muotoon. Kirja palvelee sekä ikääntyneiden parissa eri rooleissa työskenteleviä että ikääntyeitä itseään ja heidän läheisiään.” Fysi-lehti

Ylilääkäri Jan Sundell on kilpatason fitnessurheilija, jonka kirjoissa yhdistyvät lääkärin ja lihaskuntoammattilaisen opit.

ISBN: 978-951-31-7688-4
Ilmestyy: 14.1.2014

Kirjan lukunäyte

Lisätietoja:

http://www.tammi.fi/kirjat/-/product/no/9789513176884